Lukukausimaksut

Lukuvuosi koostuu syys- ja kevätlukukaudesta. Syyslukukaudella on 17 ja kevätlukukaudella 18 opetuskertaa

paitsi jos tunnit osuvat itsenäisyyspäivälle tai vapunpäivälle, jolloin opetuskertoja on yksi vähemmän,

koska ne ovat opettajille palkallisia vapaapäiviä, joita ei korvata takaisin.

Oppitunnit ovat yksityistunteja. Oppitunnin pituus on 45 min (nuorilla aloittelijoilla 30 min).

Oppilaspaikka varataan aina koko lukuvuodeksi (syys- ja kevätlukukausi). Mikäli oppilaspaikka perutaan syyslukukautta koskien 31.7. jälkeen tai kevätlukukautta koskien 30.11. jälkeen, peritään oppilaalta peruutusmaksu 100€.

Lukukausimaksut perusasteella 1.8.2018 alkaen                   480 / 380 € (45/30 min).

Sivuainemaksu                                                                  240 € (30 min)

Sisarusalennus                                                                  30€/lukukausi (nuoremmalle sisarukselle)

Tasosuoritusmaksut oppilaitoksen ulkopuolisille oppilaille:

pt 1            50 €

pt 2            75 €

pt 3            100 €

Maksuhuojennukset

Maksuhuojennuksia voidaan myöntää rajoitetusti ja ne anotaan lukuvuodeksi kerrallaan syyslukukauden alussa.

Ensimmäistä vuotta opiskelevalle oppilaalle maksuhuojennuksia ei myönnetä.

Maksuhuojennuksen suuruus on enintään 50 % lukukausimaksusta.

Anomuskaavakkeen voi tulostaa tästä                Þ  vapaaoppilashakemus.pdf

Kevätlukukauden 2024 oppilasmaksuun voi hakea väliaikaista maksuhuojennusta.

Hakemus on palautettava 19.1.2024 mennessä suljetussa kirjekuoressa opettajalle

tai postitse Paavalin Musiikkikoululle.

Mukaan on liitettävä veroviranomaisten selvitys vanhempien tuloista.

Ilman asianmukaisia liitteitä anomuksia ei käsitellä.